Založ si blog

Je to – Iba Pes

Z času na čas sa mi stane že mi ľudia odľahčene povedia frázu : to je -iba pes , alebo to je veľa peňazí pre – iba psa 

Oni nerozumejú tomu, koľko precestovanej vzdialenosti , stráveného času a nákladov spojených som mal z – iba psom 

Niektoré moje najkrajšie chvíle , ktoré som mohol zažiť prišli z – iba psom

Prešlo veľa času a moja jediná spoločnosť bol – iba pes – ale ani raz som sa necítil osamelý 

Niektoré najsmutnejšie momenty v mojom živote pri mne strávil – iba pes  a počas týchto temných dní , jemný dotyk – iba psa mi dal útechu a pomohol mi prekonať tento deň 

Ked si aj ty myslíš že – je to iba pes , tak možno rozumieš frázam ako : iba priateľ , iba východ slnka alebo iba sľub . 

Iba pes – priniesol do môjho života samotnú podstatu priateľstva , dôvery a čistú , úprimnú radosť . 

Iba pes – priniesol súcit  a trpezlivosť , hodnoty ktoré mi pomohli byť lepším človekom 

Pretože – iba pes – ja vstanem skôr , idem na dlhé prechádzky a s túžbou hľadím do budúcnosti .

Preto, pre mňa a pre ľudí ako som ja to nieje – iba pes , ale stelesnenie všetkých nádejí a snov do budúcnosti, zdroj spomienok z minulosti a čistej radosti z prítomného okamihu .

Iba pes – prináša to ,čo je vo mňe dobré a odvracia moje myšlienky ďaleko odomňa a od starosti mojich dní

Ja dufam že oni niekedy pochopia , že to nieje – iba pes– ale bytosť , ktorá mi dáva ľudskosť a bráni mi byť – iba mužom alebo – iba ženou 

Preto nabudúce , keď budeš počuť frázu – iba pes , iba sa usmej , pretože oni – iba nerozumejú . 

autor neznámy

Čudná to demokracia, čudní to demokrati

21.01.2023

Ak demokratická, slobodná spoločnosť má garantovať právo jednotlivca na svoj vlastný názor, potom z vlastnej skúsenosti musím napísať , že Slovensko nieje demokratický štát ani zdaľeka. V krátkosti napíšem, že najväčší demokrati z Oľano mi asi pred dvoma rokmi zablokovali možnosť komentovať ich účet na facebooku. Dôvod? Napísal som príspevok v ktorom som tvrdil [...]

Amerika sa búri lebo Čína chce postaviť základňu na Šalamunových ostrovoch

27.04.2022

Amerika sa búri , vidíte ,, už sa začali nepriamo aj vyhrážať a berú to ako ohrozenie . Ked to hovoril Putin a Rusko už 10 rokov , že približovanie základni NATO k ich územiu berú ako ohrozenie každý to ignoroval . A aký je v tom teda rozdiel ?? USA a Nato môže a iné krajiny nemôžu ano?? Potom o čom to je?? A o čom je Vojna na Ukrajine ked nie o plyne !?? Komu táto vojna [...]

Charita začína doma – Charity begins at home

28.02.2022

Toto je otrepaná britská fráza . Znamená to v podstate to, že ľudia by mali v prvom rade riešiť ľudí žijúcich blízko nich a potom riesit myšlienku pomáhať ostatným . Pomáhať ostatným v našom okoli a urobiť resp pripraviť pre spoločnosť jej okolie lepším miestom pre život , najprv musíme pracovať s osobami žijúcimi blízko nás a pomôcť tým ktorí to potrebuju v [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 45
Celková čítanosť: 144573x
Priemerná čítanosť článkov: 3213x

Autor blogu

Kategórie