Založ si blog

Čudná to demokracia, čudní to demokrati

Ak demokratická, slobodná spoločnosť má garantovať právo jednotlivca na svoj vlastný názor, potom z vlastnej skúsenosti musím napísať , že Slovensko nieje demokratický štát ani zdaľeka.

V krátkosti napíšem, že najväčší demokrati z Oľano mi asi pred dvoma rokmi zablokovali možnosť komentovať ich účet na facebooku. Dôvod? Napísal som príspevok v ktorom som tvrdil niečo iné ako tvrdil Matovič,, nebolo to vulgárne ani som nepoužíval nevhodné slová. Iba som dal najavo, že vtedy preberanú problematiku mám iný názor ako on. Na základe tohto iného názoru som dostal zákaz komentovať príspevky osoby, ktorá je verejným činiteľom,, znamená to, teda, že ak nesúhlasíte z názorom Matoviča ste nepriateľ.

Neskôr som sa prihlásil na platformu Disquis kde som komentoval článok na spravodajskom portáli Topky, ktorý hovoril o tom, že západ a kultúra západu nám garantujú bezpečnosť. Ako nesúhlas som uviedol príklad , že napr školy v USA, Kanade alebo Británii sú obmotané 3 metrovými plotmi a majú elektrické brány aby sa do areálu nemohol nikto dostať pretože sa častokrát stávalo aj sa stáva , že do škôl vtrhne nejaký strelec a postrieľa žiakov alebo personál – pre mňa takéto činy a skutky ktoré sa tam dejú nie sú vizitkou toho, že by západ garantoval bezpečnosť našej krajiny.

Dnes som dostal ban aj na Novom čase, lebo som komentoval článok o referende, pričom som uviedol že Kiska sa vyjadril, že 10,8 milióna Eur mohlo ísť namiesto referenda chorým deťom,, presvedčený som však o tom, že keby žiadne referendum nebolo, nikto by len tak žiadnych 10 milionov eur neposlal chorým deťom,,,no a na margo toho som uviedol, či Kisku trápili choré deti aj vtedy keď Matovič robil testovaciu atómovku a prečo vtedy nefilozofoval o tom, že peniaze za masové nedobrovoľné testovanie ľudí, podmienené stratou sociálnych výhod a vyhrážkami mohli ísť radšej chorým deťom,,,

Ak v slobodnom demokratickom štáte, nemôžete mať ani svoj vlastný názor, resp ak ho máte a chcete sa vyjadriť v diskusii a administrátorovi sa nepáči tak Vás zablokuje, svedči o tom, že toto nieje ani zdaľeka demokratický slobodný štát ale totalita, v ktorej môžete hovoriť a vyjadrovať iba názor taký , ktorý bude súhlasne velebiť a oslavovať súčasný režim a súčasné politické elity. Tento stav v spoločnosti je zrkadlom toho čo žijeme, a ani zdaľeka nemožno hovoriť o slobode a demokracii. Preto logicky súčasná perepúť ktorá nám vládne a prehlasuje sa za demokratické sily,, nemá z demokraciou nič spoločné.

Amerika sa búri lebo Čína chce postaviť základňu na Šalamunových ostrovoch

27.04.2022

Amerika sa búri , vidíte ,, už sa začali nepriamo aj vyhrážať a berú to ako ohrozenie . Ked to hovoril Putin a Rusko už 10 rokov , že približovanie základni NATO k ich územiu berú ako ohrozenie každý to ignoroval . A aký je v tom teda rozdiel ?? USA a Nato môže a iné krajiny nemôžu ano?? Potom o čom to je?? A o čom je Vojna na Ukrajine ked nie o plyne !?? Komu táto vojna [...]

Charita začína doma – Charity begins at home

28.02.2022

Toto je otrepaná britská fráza . Znamená to v podstate to, že ľudia by mali v prvom rade riešiť ľudí žijúcich blízko nich a potom riesit myšlienku pomáhať ostatným . Pomáhať ostatným v našom okoli a urobiť resp pripraviť pre spoločnosť jej okolie lepším miestom pre život , najprv musíme pracovať s osobami žijúcimi blízko nás a pomôcť tým ktorí to potrebuju v [...]

Buďme proti akejkoľvek vojne

28.02.2022

V súvislosti z udalosťami posledných dní , musím aj ja napísať príspevok ohľadom toho, ako tento konflikt vnímam ja. Odkedy začala vojna na Ukrajine , aj spoločnosť Slovenska sa rozdelila na dva tábory . Každý z týchto táborov rozdelenej spoločnosti je vo svojej podstate proti vojne . No jedna strana drží palce a podporuje Ukrajincov a Ukrajinu a druhá strana je na Strane [...]

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 45
Celková čítanosť: 145273x
Priemerná čítanosť článkov: 3228x

Autor blogu

Kategórie