Založ si blog

Pomáhať a chrániť alebo ako si policajt : 297184 aj so svojim nadriadeným mastil ego , zatiaľ čo sme mali v aute vážne chorého psíka , ktorý potreboval prevoz na veterinu.

Nemyslel som si že sa v dnešnej dobe môže človek dožiť niečoho takého ako sa nám prihodilo včera, presne 28.1.2021. Dokonca som sa z niečim takýmto nestretol možno ani po celý život, ani ja a ani moja manželka. Toto je možno to vládou reklamované a propagované heslo : Polícia má rozviazané ruky a možno vďaka tomu sa z tejto krajiny stáva totalitný štát bez kúska ľudskosti a pochopenia. Čo sa vlastne stalo:

Dňa 28.1 sme boli objednaný na veľmi dôležité špecializované vyšetrenie na klinike Sibra v Bratislave pretože máme psíka z podozrením na veľmi vážne diagnózy ktorý bol už v čase prevozu na veterinu vo vážnom stave. Tvoril sa mu pľúcny edém a zlyhával mu krvný obeh. Náš deň sa začal tak, že sme cestovali z Rožňavy do Bratislavy, niekde v okrese Rimavská Sobota nás zastavila hliadka, opýtali sa kam ideme , ukázali sme doklady, urobil som dychovú skúšku a bez zbytočného zdržovania nás pustili na ďalšiu cestu.

Vzhľadom na stav psíka sme potrebovali prejsť cestu bez komplikácii pretože on nemusel zvládnuť ani samotnú cestu, avšak nádej umiera posledná a človek sa snaží urobiť pre člena svojej rodiny čokoľvek, aj to posledné na svete. Nádej zomiera ako posledná, a preto kto verí , nevzdáva sa. Bohužiaľ z tejto cesty sa stal nakoniec horor a nočná mora, pre mňa, pre moju manželku, pre manželkiných rodičov ktorí sa o nás báli, a nakoniec aj pre psíka ktorý bol na ceste na ktorej mohol nájsť nádej.

Niekde v okolí Prievozu nás predbehla asi Škoda Superb ktorá pustila výstražné znamenie a navigovala nás do odbočovacieho pruhu. Vystúpil príslušník policajného zboru, ktorý sa začal arogantne pýtať na absolvované antigénové testy na ochorenie Covid19 a tiež žiadal preukázať doklady.

Doklady som mu doložil, najprv vodičské oprávnenie. Zistilo sa že na vodičskom oprávnení mi svieti v karte vodiča že vraj som sa nezúčastnil preskúšania spôsobilosti viesť motorové vozidlo nakoľko som mal asi pred 1,5 rokom zákaz činnosti viesť motorové vozidlá v trvaní 2 mesiace. Po odpykaní si trestu a zaplatení pokuty som absolvoval ešte psychiatrické vyšetrenie, ktoré som tiež podľa mojich informácii nemusel ale poďme k veci. V dobe kedy som spáchal priestupok som vzhľadom k teritoriálnej proporcionalite a tiež v súvislosti z daňovým domicilom sa ku mne neprihliadalo ako k občanovi SR. Mal som aj doteraz mám zahraničný vodičské oprávnenie a tiež kartu vodiča dopravného inšpektorátu tohto štátu. V tej dobe som tiež vlastnil automobil z poznávacími značkami inej krajiny a poistenie vozidla som mal tiež z inej krajiny. Nakoľko som síce bol na územi Slovenskej republiky ale nemal som tu v tom čase trvalé väzby ani daňové povinnosti podľa zákona a tiež vyhlášky v čase keď sa skutok stal som údajne nemusel po odpykaní si trestu zákazu činnosti absolvovať preskúšanie odbornej spôsobilosti. Túto informáciu mi potvrdil tiež správny orgán ktorý vydal rozhodnutie o tom že mi vrátil vodičské oprávnenie pretože som splnil všetky zákonom stanovené náležitosti a podmienky na to, aby som mohol znova jazdiť.

Teda 1,5 roka šoférujem bez priestupkov po Slovenskej Republike, niesom tu síce stále ale keď som tu tak som tu, niekoľkokrát ma už kontrolovali hliadky a všetko bolo v poriadku a zrazu 28.1.2021 nám príslušník dialničnej polície číslo 297184 spoločne so svojim nadriadeným spravil peklo zo života pretože si potreboval dokazovať svoju autoritu a mastiť spoločne z kolegom svoje ego. Takže po preukázaní sa vodičským oprávnením som dostal informáciu o tom že som nebol na preskúšaní, následne policajt číslo 297184 volal svojmu zástupcovy ktorý mu tuto informáciu potvrdil a zrejme mu doporučil že treba nás začat terorizovať.

Vzhľadom na to že sme prevážali v aute psa vo vážnom stave na vyšetrenie som mu túto skutočnosť oznámil a poprosil som ho či by sa to mohlo vyriešiť čím skôr. Pán policajt tentokrát už vedúci dialničného zrejme Bratislava V, meno si nepamätám ale mal titul že Bc, začal arogatným spôsobom hovoriť o tom že nemám právo na jazdu, následne som ho spojil z dopravným inšpektorátom ktorý mi pred 1,5 rokom dal naspať oprávnenie s tým že som splnil všetky potrebné náležitosti a začali si tam oni medzi sebou rozprávať svoje právne názorz na vec, vzhľadom na to že sme mali v aute psíka so zlyhávaním krvného obehu a vedúci pán z titulom Bc o tom vedel sa mi to zdalo byť naozaj že divné že teraz sa v telefóne dohadujú dvaja policajti o tom kto má vlastne pravdu a kto má aký právny názor. Po tomto telefonáte pán Bc povedal: mňa nebudem poúčať nejaký policajt z Rožňavy,,,nuž ten policajt z Rožnavy je mimochodom Judr ale to nevadí pretože iba v Bratislave existuje správny právny názor a to bol kedysi prezident SR pôvodom z Poltára ale nechajme to tak.

Po tomto nepríjemnom rozhovore a poučení o tom že jazdím nelegálne , manželka vyšla z plačom z auta a plakala a prosila týchto dvoch citovo plochých primitívov aby nás pustili že nestihneme vyšetrenie a že máme v aute psa vo vážnom stave na čo sa príšlušník – vedúci dialničnej polície pán z titulom Bc začal smiať a poznamena či v Rožňave nieje veterina. Takú tupotu a ľudskú úbohosť som možno ja ešte ani nezažil. Aby toho nebolo málo tak nás naschvál príslušníci zdržovali pretože im evidentne išlo o to aby sme prišli na vyšetrenie neskoro. Pán Bc ešte poznamenal že aj v Trnave je dobrá veterina.

Po tomto nám vypísali papiere, keďže nás tlačil čas ani sme to nečítali , zrejme to dobre vedeli, ale ešte okrem toho že mi zadržal vodičské oprávnenie lebo som vraj nebol na preskúšaní o odbornej spôsobilosti kde nie je uvedený ani dátum kedy som ho mal akože absolvovať , ale toto je teraz irelevantné, tak ešte naschvál okrem jedného zlého svetla si tento pán vypýtal povinné zmluvné poistenie. Predložil som mu papier a tam bolo napísané že poistenie je uzatvorené na dobu neurčitú od dátumu xx a pod tým bola zelená karta kde bolo napísané že je platná od asi decembra 2019 do decembra 2020 hneď nad zelenou kartou bolo napísané že poistenie je platné od 2019 na dobu neurčitú na čo pán Bc povedal že máme neplatnú poistku a zadržal nám aj osvedčenie o evidencii vozidla. Najprv som bol v tom že máme neplatnú poistku a že tento rok prišiel nový certifikát ale potom som si uvedomil že pán vedúci diaľničnej polície prečítal dátum poistenia ako dátum ktorý bol uvedený na zelenej karte a odobral nám aj osvedčenie o evidencii. Prvotne sme si aj mi mysleli že platná poistka je to čo prišlo domov v decembri 2020 ale keď som si to dnes lepšie pozrel prišiel som na to , že vedúci diaľničnej polície Bratislava V z titulom Bc nevedel prečítať poriadne ani papier ktorý som mu ukázal a namiesto toho účelovo prečítal dátum na zelenej karte a označil našu poistku za neplatnú-

Vďaka jeho neschopnosti sme teda prišli aj o osvedčenie o evidencii. Následne čo dalšiu pol hodinu 297184 vypisoval papiere a popri tom riešili ešte aj narkomana ktorý šiel okolo nám bežal čas. Keď konečne dokonali svoj skutok vymastili si svoje primitívne ego, na otázku či teda môžeme pokračovať v ceste povedali že môžeme , vyprevádzali nás ešte nám ukazovali kadiaľ máme ísť – cez rampy.

Prišli sme teda do Dúbravky samozrejme neskoro, no a potom čo psíka zobrali na veterinu sme zistili že policajti 297184 a jeho nadriadený pán z titulom Bc ktorý sa posmieval mojej manželke ktorá ho prosila a plakala nás poslal na cestu z vedomím že nám naschvál do papierov označil že zakazuje pokračovať v jazde. Mi sme vzhľadom na stres a situácia ktorá tomu predchádzala papiere ktoré nám dali neprečítali.

Vzhľadom na to že nás oklamal a poslal dalej na cesty sme po vyšetreniach v Dúbravke nemohli odísť, bez peňazí a z benzínom v aute, kedže faktúru za vyšetrenie platilo Občianske Združenie ktoré sa nám snažilo pomôcť a na psíka bola robená aj verejná zbierka aby mohol toto odborné referenčné vyšetrenie podstúpiť. Tak sme volali najprv na dialničnú políciu kde to dvihol zástupca arogantne mi začal hovoriť zákony a následne povedal že mám volať na priestupkové na námestie hraničiarov. Omylom som sa však dovolal na obvodné oddelenie PZ na Námestie Hraničiarov kde mi mentálny atlét na moju prosbu povedal že máme ísť do Rožňavy taxíkom a že ak chcem prísť prejednať vec ktorá sa stala na oddelenie čo mi odporučil zástupca tak mám ísť z Dúbravky do Petržalky pešo aj so psom ktorý má 30kg a urobí tak 4 kroky a padá na zem. Je neskutočné že takto sa dokáže do telefónu správať hociaká ľudská bytosť ,tobôž ešte neskutočnejšie že, ľudská bytosť s takýmto správaním môže pracovať pre štátnu správu a pre policajný zbor Slovenskej Republiky.

Mi sme boli v zúfalej situácii pričom sme prosili o pomoc , volali sme na prezídium a ked som to čo sa nám stálo povedal tej pani v kancelárii tak sama sa snažila obtelefonovať kolegov pretože tam už vačšina nebola v práci, ani z toho nič nebolo ale poradila mi že máme volať na číslo 158 poprosiť ich aby dohladala hliadku alebo aby nám niekoho poslala kto nám prepíše papier a umožní nám aspoň cestu domov. Nestalo sa tak a nikto neprišiel , hliadka ktorá účelovo vypísala papier tak ako vypísala sa vyjadrila v rámci tej ľudskosti že nemajú záujem ďalej riešiť našu situáciu. Toto je heslo pomáhať a chrániť.

Toto je napísané na stránke MINV: a policajt vedel v akej sa nachádzame situácii aj napriek tomu nám zakázal jazdu a v aute sme mali umierajúceho psa

Za uvedených podmienok možno zadržať aj medzinárodný vodičský preukaz vydaný orgánom iného štátu a za podmienok uvedených v písm. a) je policajt oprávnený zadržať vodičský preukaz až do právoplatného skončenia veci a to aj vtedy, ak vodič nepredložil policajtovi ku kontrole vodičský preukaz, o čom mu bezodkladne vydá potvrdenie o jeho zadržaní. Vydaním potvrdenia sa považuje vodičský preukaz za zadržaný, aj keď tento nebol policajtovi na mieste predložený.

Policajt bezodkladne vydá o zadržaní vodičského preukazu potvrdenie a najneskôr v nasledujúci pracovný deň po zadržaní vodičského preukazu zašle vodičský preukaz orgánu Policajného zboru príslušnému podľa miesta, kde sa skutok stal. V potvrdení môže policajt povoliť ďalšiu jazdu s vozidlom najviac na 15 dní, ak takou jazdou nebude ohrozená bezpečnosť alebo plynulosť cestnej premávky; povolenie platí len na území Slovenskej republiky.

Vzhľadom na okolnosti tohto prípadu som si dnes vyžiadal aj záznamy z kamery, keďže nám bolo oznámené že sa udalosť nahráva. Viete , je smutné že dnešný svet a profesie ako je polícia zamestnávajú takéto amorálne bytosti, ktoré sú hanbou ľudskej spoločnosti a príkladom toho že tento štát ide zlým smerom. Svojim skutkom , tým čo ste urobili ste okrem svojej morálnej, mentálnej a ľudskej úbohosti nedokázali úplne nič, do sveta ste akurát tak poslali ďalšiu zlú energiu, ktorá sa Vám skôr či neskôr vráti, ale to amorálne jedince , ktorým chýbajú základné ľudské hodnoty pochopia možno až vtedy, keď si to skúsia zažiť, a aj keď božie mlyny melú pomaly ale isto nikdy sa nepomýlia a na každého sa raz dostane teda aspoň ja v to dúfam. Smutné je, že na tomto svete umierajú ľudia na hlad s ktorých by boli možno ľudia z obrovskou hodnotou , a namiesto toho musí naša spoločnosť trpieť takéto zbytočne narodené ľudské embryá, ktoré okrem obludností ,ktoré dokážu spáchať neprinesú ľudstvu a ani svojmu okolie nič ale absolútne nič pozitívne, teda ich spoločenská a ľudská hodnota je rovná nule – neexistuje.

z tohto vedúci úseku dialničnej polície usúdil že máme neplatnú poistku
pozrite sa na dátum vyššie – toto bola podľa vedúceho úseku dialničnej polície Bratislava V z titulom Bc neplatná poistka.
dokument

Čudná to demokracia, čudní to demokrati

21.01.2023

Ak demokratická, slobodná spoločnosť má garantovať právo jednotlivca na svoj vlastný názor, potom z vlastnej skúsenosti musím napísať , že Slovensko nieje demokratický štát ani zdaľeka. V krátkosti napíšem, že najväčší demokrati z Oľano mi asi pred dvoma rokmi zablokovali možnosť komentovať ich účet na facebooku. Dôvod? Napísal som príspevok v ktorom som tvrdil [...]

Amerika sa búri lebo Čína chce postaviť základňu na Šalamunových ostrovoch

27.04.2022

Amerika sa búri , vidíte ,, už sa začali nepriamo aj vyhrážať a berú to ako ohrozenie . Ked to hovoril Putin a Rusko už 10 rokov , že približovanie základni NATO k ich územiu berú ako ohrozenie každý to ignoroval . A aký je v tom teda rozdiel ?? USA a Nato môže a iné krajiny nemôžu ano?? Potom o čom to je?? A o čom je Vojna na Ukrajine ked nie o plyne !?? Komu táto vojna [...]

Charita začína doma – Charity begins at home

28.02.2022

Toto je otrepaná britská fráza . Znamená to v podstate to, že ľudia by mali v prvom rade riešiť ľudí žijúcich blízko nich a potom riesit myšlienku pomáhať ostatným . Pomáhať ostatným v našom okoli a urobiť resp pripraviť pre spoločnosť jej okolie lepším miestom pre život , najprv musíme pracovať s osobami žijúcimi blízko nás a pomôcť tým ktorí to potrebuju v [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 45
Celková čítanosť: 144561x
Priemerná čítanosť článkov: 3212x

Autor blogu

Kategórie